Σταθερό προϊόν
Σταθερό προϊόν
Σταθερότητα στις χρεώσεις προμήθειας και πολλά ακόμα!
  • 50% έκπτωση στο πάγιο για τους πρώτους 6 μήνες για αιτήσεις έως 30.04.2023
  • Ενσωματωμένη η υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας
  • Μαζί και η υπηρεσία GreenPass
Πώς το ενεργοποιώ;

Επιλέξτε το προϊόν και επωφεληθείτε από τα μοναδικά προνόμιά μας.

Εάν θέλετε να γίνετε πελάτης μας, επικοινωνήστε με τους παρακάτω τρόπους, για να το αποκτήσετε.

ΔΕΗ myHome Enter+

Προνόμια & Οφέλη
50% έκπτωση στο πάγιο για τους πρώτους 6 μήνες για αιτήσεις έως 30.04.2023  
Σταθερότητα στη χρέωση προμήθειας
Ενσωματωμένη η υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας για το σπίτι
Μαζί και η υπηρεσία GreenPass
2% έκπτωση με την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής
5% έκπτωση συνέπειας στις χρεώσεις προμήθειας
Περιγραφή προϊόντος

ΔΕΗ myHome Enter+, το προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας, 12μηνης διάρκειας, που σας προσφέρει σταθερότητα στις χρεώσεις προμήθειας. Έχει ενσωματωμένες τις υπηρεσίες GreenPass και επείγουσα τεχνική βοήθεια στο σπίτι με υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, κλειδαρά και τεχνικό υαλοπινάκων.

Το ποσό κάλυψης ανά επίσκεψη ανέρχεται σε €100 και αφορά την επίσκεψη/επισκευή και τύχον ανταλλακτικά. Η υπηρεσία περιλαμβάνει 5 επισκέψεις το έτος συνολικά: έως 2 για υδραυλικό, ηλεκτρολόγο και τεχνικό υαλοπινάκων και έως 1 για κλειδαρά.

Σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης από υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, κλειδαρά και τεχνικό υαλοπινάκων:

  1. Καλείτε στο 210-3497079 όλο το 24ωρο
  2. Δίνετε τα στοιχεία που χρειάζονται
  3. Έρχεται άμεσα στον χώρο σας ο τεχνικός

 

  • Η έκπτωση ισχύει για νέους πελάτες ή πελάτες ΔΕΗ με προϊόν Γ1 ή Γ1Ν.
  • Για το ακριβές πλαίσιο της παροχής των υπηρεσιών της επείγουσας τεχνικής βοήθειας δείτε τους Ειδικούς όρους του ΔΕΗ myHome Enter+ και τους Γενικούς όρους ομαδικού ασφαλιστηρίου.
Χρεώσεις προμήθειας
Ημέρα
Ενέργεια
0,56100 €/kWh
Πάγιο
5,5 €/μήνα
Νύχτα
Για πελάτες με νυχτερινό μετρητή
Ενέργεια
0,48500 €/kWh
Πάγιο
-
Χρήσιμα έγγραφα
Συχνές ερωτήσεις

Ποιες ειδικότητες καλύπτει η υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας; Και πόσες φορές μπορώ να χρησιμοποιήσω την υπηρεσία;

Καλύπτει 4 ειδικότητες:

  • Ηλεκτρολόγο
  • Υδραυλικό
  • Τεχνικό υαλοπινάκων
  • Κλειδαρά

 

Έχετε δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του Ασφαλιστικού Προγράμματος συνολικά πέντε (5) φορές για κάθε μία ετήσια Ασφαλιστική Περίοδο. Συγκεκριμένα μέχρι δύο (2) φορές υδραυλικό, ηλεκτρολόγο και τεχνικό υαλοπινάκων και μία (1) φορά κλειδαρά.

 

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης;

  • Καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance, στο τηλέφωνο 210-3497079, το οποίο λειτουργεί 24 το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
  • Αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας, τον Λογαριασμό Συμβολαίου ο οποίος αναγράφεται στον λογαριασμό ρεύματος, τη διεύθυνση του ακινήτου σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και σύντομη περιγραφή του συμβάντος.
  • Εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της Europ Assistance θα εξασφαλίσει την άμεση παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στον χώρο σας, κατόπιν ενημέρωσής σας.
  • Κατά την επίσκεψη στο ακίνητό σας, ο τεχνικός θα πρέπει να επιδεικνύει την ταυτότητα και εσείς αντίστοιχα τον λογαριασμό ρεύματος, στον οποίο αναγράφεται ο Λογαριασμός Συμβολαίου.

 

Σε ποιες περιπτώσεις μπορώ να καλέσω για επείγουσα τεχνική βοήθεια;

Τα περιστατικά που καλύπτονται θα πρέπει να αφορούν τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Βλάβη στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις της Ασφαλισμένης Κατοικίας
  • Βλάβη στη σταθερή υδραυλική εγκατάσταση της Ασφαλισμένης Κατοικίας
  • Θραύση κρυστάλλων και υαλοπινάκων.
  • Βλάβη στην κλειδαριά της κυρίας εισόδου της Ασφαλισμένης Κατοικίας αδυναμίας λειτουργίας ή αχρήστευσης της κλειδαριάς.

 

Δείτε εδώ καθώς και εδώ το ακριβές πλαίσιο της ασφάλισης επείγουσας τεχνικής βοήθειας.

 

Το πρόγραμμα επείγουσας τεχνικής βοήθειας καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδας;

Ναι. Αλλά σε περιπτώσεις που το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance, θα καλείτε τεχνικό από την περιοχή σας και η Europ Assistance θα καλύπτει το κόστος μέχρι 100€. Για αυτές τις ειδικές περιπτώσεις, θα ακολουθείτε τις σχετικές οδηγίες της Europ Assistance που θα σας δίνονται.

 

Μέχρι ποιο ποσό καλύπτεται για την αποκατάστασης της βλάβης;

Το ποσό που περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης του τεχνικού, της εργασίας του και των υλικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την επιδιόρθωση, ανέρχεται μέχρι το όριο των 100€ ανά επίσκεψη.

Σε περίπτωση που η ζημία απαιτεί μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης, τότε ο τεχνικός θα πρέπει, είτε να πραγματοποιήσει όλες τις άμεσες επεμβάσεις που απαιτούνται ώστε να περιοριστεί ή αποκατασταθεί η βλάβη προσωρινά, είτε ο τεχνίτης να αποκαταστήσει πλήρως τη βλάβη και εσείς κατόπιν σύμφωνης γνώμης σας, να καλύψετε το επιπλέον κόστος.

 

Πότε ξεκινάει να ισχύει το ασφαλιστικό προϊόν επείγουσας τεχνικής βοήθειας;

Η Ασφαλιστική Κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών ή από την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε και παύει να ισχύει εάν λήξει ή λυθεί για οποιονδήποτε λόγο η Σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας του Πελάτη με τον Προμηθευτή.

 

Τι θα συμβεί μετά τη λήξη της σύμβασής μου στο προϊόν ΔΕΗ myHome Enter+;

Μετά τη λήξη της σύμβασής σας στο ΔΕΗ myHome Enter+ πρόκειται να μεταβείτε στο νέο προϊόν κυμαινόμενης τιμής ΔΕΗ myHome Open, με εφαρμογή των αντίστοιχων όρων και χρεώσεων. Το ΔΕΗ myHome Open θα ενεργοποιηθεί 01.10.2022. Οι όροι και οι χρεώσεις του προϊόντος είναι αναρτημένοι εδώ και διατηρείτε το δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή ή και προϊόντος.

 

Αναβαθμίστε τον browser σας

Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.

Ραντεβού Ραντεβού appointment form