Ενεργοποιήστε την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας για τα απρόοπτα στο σπίτι

Νιώστε ασφαλείς στο σπίτι όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο, υδραυλικό ή κλειδαρά… και όλα θα γίνουν στο πι και FixIt!

  • 50% έκπτωση για 6 μήνες για αιτήσεις έως 31.05.2022
  • Εξυπηρέτηση 24/7, όλες τις ημέρες της εβδομάδας
  • Άμεση αποκατάσταση βλαβών ή ζημιών για επείγοντα περιστατικά
  • Κάλυψη από 3 ειδικότητες: ηλεκτρολόγος, υδραυλικός και κλειδαράς

FixIt

Προνόμια & οφέλη
50% έκπτωση για τους πρώτους 6 μήνες στη μηνιαία χρέωση
Άμεση αποκατάσταση επειγόντων βλαβών και ζημιών με ένα τηλεφώνημα
Εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο
Κάλυψη κόστους έως 100€ ανά επίσκεψη τεχνικού
Περιγραφή

Ενεργοποιήστε την υπηρεσία FixIt με έκπτωση 50% για τους πρώτους 6 μήνες και νιώστε ασφαλείς στο σπίτι όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο, υδραυλικό ή κλειδαρά, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Χάρη στην καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας μπορείτε να καλείτε 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο τεχνικό για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στο σπίτι.

Το FixIt έχει 12μηνη διάρκεια και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδυασμό με τα προϊόντα ρεύματος myHome Enter, myHome Online, Γ1 και Γ1N. Περιλαμβάνει συνολικά έως 2 επισκέψεις το έτος για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό και 1 για κλειδαρά, καλύπτοντάς σας έως το ποσό των 100€ ανά επίσκεψη

Σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης:

  1. Καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance, στο τηλέφωνο 210-3497020, το οποίο λειτουργεί 24 το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο
  2. Δίνετε τα στοιχεία που χρειάζονται
  3. Έρχεται άμεσα στον χώρο σας ο τεχνικός
Χρεώσεις και καλύψεις
Χρέωση Υπηρεσίας (€/μήνα)
1,95 50% έκπτωση για τους πρώτους 6 μήνες
Είδος χρέωσης
Σταθερή
Χρήσιμα έγγραφα
Θέλω να μάθω περισσότερα

Ποιες ειδικότητες καλύπτει η υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας; Και πόσες φορές μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

Το FixIt έχει

  • ηλεκτρολόγο
  • υδραυλικό
  • κλειδαρά


και αφορά 2 συνολικά επισκέψεις τον χρόνο (έως και 2 για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό και έως 1 για κλειδαρά).


Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης;

  • Καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance, στο τηλέφωνο
    210-3497020, το οποίο λειτουργεί 24 το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
  • Αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας, τον Λογαριασμό Συμβολαίου, ο οποίος αναγράφεται στον λογαριασμό ρεύματος, τη διεύθυνση του ακινήτου σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και σύντομη περιγραφή του συμβάντος.
  • Εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της Europ Assistance θα εξασφαλίσει την άμεση παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στον χώρο σας, κατόπιν ενημέρωσής σας.
  • Κατά την επίσκεψη στο ακίνητό σας, ο τεχνικός θα πρέπει να επιδεικνύει την ταυτότητα και εσείς αντίστοιχα τον λογαριασμό ρεύματος, στον οποίο αναγράφεται ο Λογαριασμός Συμβολαίου.

 

Το πρόγραμμα επείγουσας τεχνικής βοήθειας καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδας;

Ναι. Αλλά σε περιπτώσεις που το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance, θα καλείτε τεχνικό από την περιοχή σας και η Europ Assistance θα καλύπτει το κόστος μέχρι 100€ για οικιακούς πελάτες.

 

Μέχρι ποιο ποσό καλύπτεται για την αποκατάστασης της βλάβης;

Το ποσό που περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης του τεχνικού, της εργασίας του και των υλικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την επιδιόρθωση, ανέρχεται μέχρι το όριο των 100€ ανά επίσκεψη για οικιακούς πελάτες.

Σε περίπτωση που η ζημία απαιτεί μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης, τότε ο τεχνικός θα πρέπει, είτε να πραγματοποιήσει όλες τις άμεσες επεμβάσεις που απαιτούνται ώστε να περιοριστεί ή αποκατασταθεί η βλάβη προσωρινά, είτε ο τεχνίτης να αποκαταστήσει πλήρως τη βλάβη και εσείς κατόπιν σύμφωνης γνώμης σας, να καλύψετε το επιπλέον κόστος.

 

Πότε ξεκινάει να ισχύει η κάλυψη επείγουσας τεχνικής βοήθειας;

Η κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών είτε 10 ημέρες μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε.

 

Εάν χρειαστεί να μετακομίσω πριν το πέρας του εξαμήνου και θέλω να συνεχίσω να χρησιμοποιώ την υπηρεσία και στη νέα διεύθυνση, θα χρεωθεί εκ νέου το εξάμηνο;

Κάθε Σύμβαση Προμήθειας είναι ατομική για τη συγκεκριμένη παροχή και ως εκ τούτου η λύση Σύμβασης επιφέρει ενδεχόμενη χρέωση εξαμήνου ανάλογα με το χρόνο παραμονής στην Υπηρεσία. Στη νέα παροχή μπορείτε να επιλέξετε εκ νέου τις υπηρεσίες FixIt που είνια διαθέσιμες τη δεδομένη χρονική στιγμή.

 

Αν έχω το ΔΕΗ myHome Enter+, μπορώ να επιλέξω το FixIt;

Όχι, το myHome Enter+ περιλαμβάνει ήδη την πρόσθετη Υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Επιλέξτε τον τρόπο εξυπηρέτησης που προτιμάτε

Αναβαθμίστε τον browser σας

Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.

Ραντεβού Ραντεβού appointment form