Εάν είστε επαγγελματίας, ενεργοποιήστε την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας FixItPro και νιώστε ασφαλείς, όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο ή υδραυλικό στον επαγγελματικό σας χώρο.
Είμαι πελάτης και θέλω να το αποκτήσω.
Ενεργοποιήστε την υπηρεσία FixItPro με έκπτωση 50% για τους πρώτους 3 μήνες και νιώστε ασφαλείς στον επαγγελματικό σας χώρο όταν χρειαστείτε ξαφνικά ηλεκτρολόγο ή υδραυλικό, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Επιπλέον, ενεργοποιώντας τη, συγκεντρώνετε 500 Miles+Bonus μίλια από την AEGEAN με την υπηρεσία επιβράβευσης ΔΕΗ myRewards Miles στο myΔΕΗ.
Χάρη στην καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας μπορείτε να καλείτε 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο τεχνικό για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στην επιχείρησή σας.
Το FixItPro έχει 12μηνη διάρκεια και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδυασμό με όλα τα επαγγελματικά προϊόντα ρεύματος. Περιλαμβάνει συνολικά έως 2 επισκέψεις το έτος για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό, καλύπτοντάς σας έως το ποσό των 300€ ανά επίσκεψη.
Σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης:
Το FixItPro έχει:
και αφορά 2 επισκέψεις τον χρόνο (έως 2 για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό).
Ναι. Αλλά σε περιπτώσεις που το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance, θα καλείτε τεχνικό από την περιοχή σας και η Europ Assistance θα καλύπτει το κόστος μέχρι 300€ για επαγγελματικούς πελάτες.
Το ποσό που περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης του τεχνικού, της εργασίας του και των υλικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την επιδιόρθωση, ανέρχεται μέχρι το όριο των 300€ ανά επίσκεψη για επαγγελματικούς πελάτες.
Σε περίπτωση που η ζημία απαιτεί μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης, τότε ο τεχνικός θα πρέπει, είτε να πραγματοποιήσει όλες τις άμεσες επεμβάσεις που απαιτούνται ώστε να περιοριστεί ή αποκατασταθεί η βλάβη προσωρινά, είτε ο τεχνίτης να αποκαταστήσει πλήρως τη βλάβη και εσείς κατόπιν σύμφωνης γνώμης σας, να καλύψετε το επιπλέον κόστος.
Η κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών είτε 10 ημέρες μετά την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε.
Κάθε Σύμβαση Προμήθειας είναι ατομική για τη συγκεκριμένη παροχή και ως εκ τούτου η λύση Σύμβασης επιφέρει ενδεχόμενη χρέωση τριμήνου ανάλογα με το χρόνο παραμονής στην Υπηρεσία. Στη νέα παροχή μπορείτε να επιλέξετε εκ νέου τις υπηρεσίες FixIt που είναι διαθέσιμες τη δεδομένη χρονική στιγμή.
Επιλέξτε τον τρόπο εξυπηρέτησης που προτιμάτε
Για την περιήγηση στην ιστοσελίδα προτείνεται η αναβάθμιση του browser σας.