ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αλλαγή Προμηθευτή

Αλλαγή Προμηθευτή


Εάν θέλετε να αλλάξετε Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας και να επιστρέψετε στη ΔΕΗ, μπορείτε να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα ΔΕΗ, ή να καλάσετε στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11770, ώστε να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας στο όνομά σας, προσκομίζοντας τα παρακάτω: 
  • τον τελευταίο λογαριασμό ρεύματος με τον τωρινό σας Προμηθευτή 
  • την ένδειξη του μετρητή σας 
  • την αστυνομική σας ταυτότητα (ή άλλο επίσημο σχετικό έγγραφο) 
  • αποδεικτικό του ΑΦΜ σας (επίδειξη οποιουδήποτε δημοσίου εγγράφου, π.χ. εκκαθαριστικό εφορίας, βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ, δήλωση πληροφοριακών στοιχείων ακινήτου από TAXIS)
  • επιπλέον, για δική σας διασφάλιση είναι πιθανό να χρειαστείτε και αποδεικτικό υποβολής δήλωσης πληροφοριακών στοιχείων μίσθωσης ακινήτου ή αντίγραφο του συμβολαίου ιδιοκτησίας.
      
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εφόσον η νέα Σύμβαση Προμήθειας παραμείνει στο ίδιο όνομα φυσικού προσώπου με αυτό που υπάρχει καταχωρημένο στο σύστημα του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ), όπως αυτό έχει δηλωθεί από τον τωρινό σας Προμηθευτή τότε, σύμφωνα με τα ισχύοντα από τη ΡΑΕ, δεν απαιτείται ο έλεγχος Υπεύθυνης Δήλωσης Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάτη (ΥΔΕ). Στην περίπτωση που η νέα Σύμβαση θα συναφθεί σε διαφορετικό όνομα, τότε θα απαιτηθεί η προσκόμιση ΥΔΕ εφόσον έχει λήξει η ισχύς της προηγούμενης, σύμφωνα με τον Κανονισμό Εσωτερικών Ηλεκτρικών Εγκαταστάσεων (ΚΕΗΕ).



ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


ΚΔΕΠ


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ


Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο dei.gr .

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.