Οικιακοί Πελάτες

Επαγγελματίες/Επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Βλάβες – Διακοπές ρεύματος & Θέματα Καταμέτρησης

Βλάβες – Διακοπές ρεύματος & Θέματα Καταμέτρησης


Βλάβες, προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης

Υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.).

Μέσω της ιστοσελίδας https://www.deddie.gr/ μπορείτε να ενημερωθείτε για τις προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης για την εκτέλεση εργασιών.

Επίσης, μέσω της ιστοσελίδας https://www.deddie.gr/ μπορείτε να δηλώσετε βλάβη (διακοπή ηλεκτροδότησης) με χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής για δήλωση βλάβης.

Το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ (11500 ή 2111900500) υποδέχεται αναγγελίες βλαβών καθ’ όλο το 24ωρο και όλες τις ημέρες του χρόνου. 

Θέματα Καταμέτρησης    

Αρμόδιος για τους μετρητές, τη λήψη των ενδείξεων τακτικής καταμέτρησης καθώς και τη διενέργεια έκτακτων καταμετρήσεων ( π.χ. περίπτωση αλλαγής χρήστη ) είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.).

Μέσω της ιστοσελίδας https://www.deddie.gr/el/upiresies/katametrisi/ μπορείτε να ενημερωθείτε για τα θέματα των μετρητικών διατάξεων, της καταμέτρησης, τα τηλέφωνα των αρμόδιων τοπικών γραφείων κ.λπ. καθώς και να καταχωρίσετε την ένδειξη του μετρητή σε ημερομηνίες ενδιάμεσες της τακτικής καταμέτρησης.  

Στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ (11500 ή 2111900500) μπορείτε να αναγγείλετε τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης καθώς και ενδείξεις μετρητών των οποίων η ανάγνωση δεν κατέστη εφικτή για μεγάλο χρονικό διάστημα.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018

E-bill & E-pay

ΚΔΕΠ


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ


Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο dei.gr .

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.