Όροι Προγράμματος “Μηνιαίος Λογαριασμός“

Η χρήση του Προγράμματος “ Μηνιαίος Λογαριασμός “ διέπεται από τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, τους οποίους οι χρήστες καλούνται, αφού διαβάσουν προσεκτικά και συμφωνήσουν, να τους αποδεχτούν ανεπιφύλαχτα, σημειώνοντας πάνω στην επιλογή «Αποδέχομαι τους Όρους και τις Προϋποθέσεις». Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις, δεν δύναται να προβεί στη χρήση του συγκεκριμένου Προγράμματος.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται στους πελάτες που λαμβάνουν διμηνιαίο λογαριασμό και επιθυμούν να λαμβάνουν λογαριασμούς κάθε μήνα.

Χαρακτηριστικά του Προγράμματος:

  • Έκδοση λογαριασμού κάθε μήνα. Εντός του 4μήνου, εκδίδονται τρεις (3) Έναντι λογαριασμοί και ένας (1) Εκκαθαριστικός.
  • Διακοπή αποστολής του έντυπου λογαριασμού μέσω ταχυδρομείου.
  • Πρόσβαση στους λογαριασμούς μόνο μέσω της υπηρεσίας ebill.

Λοιποί όροι προγράμματος

Οι χρήστες οφείλουν να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους κατά την ημερομηνία που αναγράφεται σε αυτούς. Οι Όροι Πληρωμής των λογαριασμών καθορίζονται από τον Κώδικα Προμήθειας για όλους τους Πελάτες (ΦΕΚ/τΒ/832/2013, άρθρο 39).

Οι χρήστες διατηρούν το δικαίωμα να ενταχθούν και πάλι στο Διμηνιαίο κύκλο έκδοσης λογαριασμών, οποτεδήποτε το επιλέξουν, μέσω της υπηρεσίας myΔΕΗ.

Ειδικά για τους πελάτες οι οποίοι είναι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και επιλέξουν να ενταχθούν στο υπόψη Πρόγραμμα, θα ισχύουν οι Όροι Πληρωμής του Προγράμματος και δεν θα εφαρμόζεται η προβλεπόμενη από τον Κώδικα Προμήθειας προθεσμία εξόφλησης λογαριασμών ρεύματος, 40 ημέρες από την έκδοση των λογαριασμών. Στην περίπτωση που οι Ευάλωτοι πελάτες επιθυμούν η προθεσμία εξόφλησης να παραμείνει 40 ημέρες από την έκδοση, τότε θα πρέπει να συνεχίσουν να λαμβάνουν λογαριασμούς κάθε δίμηνο.

Η ΔΕΗ δικαιούται να τροποποιεί οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση τους παρόντες Όρους, υπό τον όρο ότι θα ενημερώνει σχετικά το παρόν κείμενο αναφορικά με την εκάστοτε προσθήκη ή τροποποίηση.

Για κάθε διευκρίνιση σχετική με το πρόγραμμα Μηνιαίος Λογαριασμός οι χρήστες μπορούν να απευθύνονται στο Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 800 900 1000 ή ηλεκτρονικά στο www.dei.gr.