Εξυπηρέτηση υπηρεσίας myΔΕΗ

  • Σε περίπτωση που δεν λάβατε το μήνυμα ενεργοποίησης παρακαλούμε ελέγξτε πρώτα τον φάκελο ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ. Στην περίπτωση που η ασφάλεια του παρόχου του email σας είναι υψηλή τα αυτοματοποιημένα μηνύματα τα χαρακτηρίζει κατευθείαν ANEΠΙΘΥΜΗΤΑ.
  • Εάν ξεχάσατε τους κωδικούς σας, παρακαλούμε πατήστε εδώ.
  • Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε το email σας ή κάποιο από τα στοιχεία εγγραφής σας, μπορείτε να το κάνετε από την καρτέλα διαχείριση χρήστη αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας. Για να συνδεθείτε πατήστε εδώ.

Για θέματα του λογαριασμού σας που δεν αφορούν την υπηρεσία myΔΕΗ, πατήστε εδώ.

Σε περίπτωση που το πρόβλημα σας δεν αντιμετωπίζεται με τις παραπάνω πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα επικοινωνίας:

Εξυπηρέτηση υπηρεσίας myΔΕΗ
Κατηγορία Θεμάτων*
ΑΦΜ*
Όνομα Χρήστη (Username)*
Κινητό Τηλέφωνο*
e-mail*
Επαλήθευση e-mail*
Περιγραφή θέματος