Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Σχολιασμός δημοσιεύματος σχετικά με τη συνέπεια των πελατών της ΔΕΗ ως προς την εξόφληση των λογαριασμών τους

Σχολιασμός δημοσιεύματος σχετικά με τη συνέπεια των πελατών της ΔΕΗ ως προς την εξόφληση των λογαριασμών τους


ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ Α.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

                                                            ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ο συντριπτικός αριθμός των πελατών της ΔΕΗ είναι συνεπείς προς τις υποχρεώσεις τους και εξοφλούν εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς ρεύματος.
Παρά τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, οι πελάτες της ΔΕΗ αντιλαμβάνονται πλήρως τη σημασία του ηλεκτρικού ρεύματος ως "κοινωνικού αγαθού" και εκπληρώνουν κανονικά τις υποχρεώσεις τους.
Τα ανωτέρω υπογραμμίζει η ΔΕΗ ΑΕ, με αφορμή πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας "ΕΘΝΟΣ" με τίτλο "Βουνά οι απλήρωτοι λογαριασμοί της ΔΕΗ", και διευκρινίζει τα ακόλουθα:
Η ερμηνεία των στοιχείων για τις οφειλές, καθώς και τα εξ' αυτών συμπεράσματα στο υπόψη δημοσίευμα, αναφορικά με τη συνέπεια των πελατών της ΔΕΗ στην εξόφληση των λογαριασμών ρεύματος δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, για τους εξής λόγους:

1) Τα ποσοστά που αναφέρονται δεν αφορούν στο πλήθος των πελατών που καθυστερούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, αλλά σε χρηματικά ποσά που εξοφλούνται στην πλειοψηφία τους με καθυστέρηση μερικών ημερών από τη λήξη και αντιστοιχούν σε πολύ μικρότερο ποσοστό πελατών. Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών μας είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους προς τη ΔΕΗ και ένα ποσοστό της τάξεως του 90% εξοφλεί εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς του. Στη πράξη το σύνολο σχεδόν των πελατών της ΔΕΗ, με εξαίρεση ένα πολύ μικρό αριθμό, εξοφλεί τελικά τους λογαριασμούς του, στα χρονικά πλαίσια που ορίζουν ο Κώδικας Προμήθειας και οι οδηγίες της Επιχείρησης.

2) Αναφορικά με τις διακοπές ρεύματος, ο όρος "μη ενεργοί πελάτες" δεν αφορά σε πελάτες στους οποίους έχει γίνει διακοπή ρεύματος λόγω οφειλής, αλλά σε πελάτες που δεν έχουν συμβόλαιο με τη ΔΕΗ, κατά κύριο λόγο κατόπιν δικής τους επιθυμίας. Οι διακοπές ρεύματος λόγω χρέους πραγματοποιούνται σε πελάτες που εξακολουθούν να έχουν συμβόλαιο με τη ΔΕΗ αλλά είναι συστηματικοί χρεοφειλέτες.

3) Τα ποσά που εμφανίζει η ΔΕΗ ως οφειλές πελατών, περιλαμβάνουν και τα οφειλόμενα ποσά υπέρ τρίτων (Δήμου και ΕΡΤ), τα οποία δεν αποδίδονται εάν δεν εισπραχθούν. Είναι δε γνωστό ότι ειδικά στους οικιακούς πελάτες τα ποσά αυτά αφορούν ποσοστό που κυμαίνεται περίπου στο 40% του συνολικού λογαριασμού.

4) Για την ορθότητα των συγκρίσεων θα έπρεπε να αναφερθεί ότι τα βεβαιωθέντα έσοδα της ΔΕΗ από λογαριασμούς ρεύματος σε ετήσια βάση ξεπερνούν τα 5 δις € και ως εκ τούτου οι αναφερόμενες ληξιπρόθεσμες (καθυστέρηση ημερών στην πλειονότητα) οφειλές αποτελούν μικρό ποσοστό.

5) Όσον αφορά στις καθυστερήσεις πληρωμών των πελατών Δημοσίου, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε καθυστερήσεις έγκρισης των προϋπολογισμών τους. Μεμονωμένες περιπτώσεις αυτών που περιλαμβάνουν παρελθόντα χρέη, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση σε συνεννόηση με την Πολιτεία για την οριστική διευθέτησή τους.

Αθήνα, 18 Οκτωβρίου 2010                                                            ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2017

E-bill & E-pay


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ


X

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο dei.gr .

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.