Οικιακοί Πελάτες

Επαγγελματίες/Επιχειρήσεις

Εξυπηρέτηση

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

ΔΕΗ MyHome Enter+

ΔΕΗ MyHome Enter+


ΔΕΗ myHome Enter+ 
Το βασικό οικιακό προϊόν ηλεκτρικής ενέργειας
που συνδυάζεται με υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας.
Τι είναι; Το ΔΕΗ myHome Enter+ είναι ο συνδυασμός του βασικού οικιακού προϊόντος ηλεκτρικής ενέργειας ΔΕΗ με υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας για το σπίτι 12μηνης διάρκειας, με υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, κλειδαρά και τεχνικό υαλοπινάκων.

Απόκτησε το ΔΕΗ myHome Enter+ και επωφελήσου από:
  • Έκπτωση 50% στο πάγιο για τους πρώτους 6 μήνες για αιτήσεις έως 30.09.2021.
  • Δωρεάν Υπηρεσία επείγουσας τεχνικής βοήθειας για το σπίτι.
  • Ποσό κάλυψης ανά επίσκεψη έως 100€, αφορά στην επίσκεψη/επισκευή και τυχόν ανταλλακτικά.
  • Αριθμός επισκέψεων: 5 επισκέψεις το έτος συνολικά (έως 2 για υδραυλικό, ηλεκτρολόγο και τεχνικό υαλοπινάκων και έως 1 για κλειδαρά.)
  • Ευελιξία με 12μηνη διάρκεια σύμβασης.
  • Ενιαία χρέωση ενέργειας ημέρας χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής χρεώσεων.
  • Ενιαίο πάγιο.
  • Επιβράβευση συνέπειας 5%.
  • Επιπλέον έκπτωση 2% με την ενεργοποίηση πάγιας τραπεζικής εντολής.
  • Σε περίπτωση επείγουσας τεχνικής ανάγκης από υδραυλικό, ηλεκτρολόγο, κλειδαρά και τεχνικό υαλοπινάκων:
    • Καλείτε στο 2103497079 όλο το 24ώρο
    • Δίνετε τα στοιχεία που χρειάζονται
    • Έρχεται άμεσα στο χώρο σας ο τεχνικός
    Για το ακριβές πλαίσιο της παροχής των υπηρεσιών της επείγουσας τεχνικής βοήθειας δείτε τους Ειδικούς όρους του myHome Enter+ και τους Γενικούς όρους ομαδικού ασφαλιστηρίου.
Πώς το ενεργοποιώ;
Έχεις ήδη e-bill; 1. Συνδέσου στο e-bill σου
2. Ενεργοποίησε το ΔΕΗ myHome Enter+
Δεν έχεις e-bill; 1. Κάνε εγγραφή
2. Συνδέσου και ενεργοποίησε το ΔΕΗ myHome Enter+
Ενεργοποίησέ το ΤΩΡΑ!
Επίσης αν είσαι νέος πελάτης ή πελάτης ΔΕΗ μπορείς να ενεργοποιήσεις το νέο myHome Enter+ και σε ένα κατάστημα ΔΕΗ ή καλώντας ΔΩΡΕΑΝ στο 800-900-1000!  


Χρεώσεις Προμήθειας

Κατανάλωση
(kWh)
Ενέργεια
(€/kWh)
Πάγιο
(€/μήνα)
Όλες οι kWh ημέρας
0,10500 3* *1,5 για τους πρώτους 6 μήνες
Όλες οι kWh νύχτας
(για πελάτες που έχουν νυχτερινό μετρητή)
0,07897


Έχεις απορίες;
Καλύπτει 4 ειδικότητες:
  • Ηλεκτρολόγο
  • Υδραυλικό
  • Τεχνικό υαλοπινάκων
  • Κλειδαρά
Έχετε δικαίωμα να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες του Ασφαλιστικού Προγράμματος συνολικά πέντε (5) φορές για κάθε μία ετήσια Ασφαλιστική Περίοδο. Συγκεκριμένα μέχρι δύο (2) φορές υδραυλικό, ηλεκτρολόγο και τεχνικό υαλοπινάκων και μία (1) φορά κλειδαρά.
  • Καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο της Εurop Assistance, στο τηλέφωνο 2103497079, το οποίο λειτουργεί 24 το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο.
  • Αναφέρετε το ονοματεπώνυμό σας, τον Λογαριασμό Συμβολαίου ο οποίος αναγράφεται στον λογαριασμό ρεύματος, τη διεύθυνση του ακινήτου σας, ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και σύντομη περιγραφή του συμβάντος.
  • Εξειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της Europ Assistance θα εξασφαλίσει την άμεση παροχή υπηρεσιών επείγουσας τεχνικής βοήθειας στον χώρο σας, κατόπιν ενημέρωσής σας.
  • Κατά την επίσκεψη στο ακίνητό σας, ο τεχνικός θα πρέπει να επιδεικνύει την ταυτότητα και εσείς αντίστοιχα τον λογαριασμό ρεύματος, στον οποίο αναγράφεται ο Λογαριασμός Συμβολαίου.
Τα περιστατικά που καλύπτονται θα πρέπει να αφορούν τις ακόλουθες περιπτώσεις:
  • Βλάβη στις ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις της Ασφαλισμένης Κατοικίας
  • Βλάβη στη σταθερή υδραυλική εγκατάσταση της Ασφαλισμένης Κατοικίας
  • Θραύση κρυστάλλων και υαλοπινάκων.
  • Βλάβη στην κλειδαριά της κυρίας εισόδου της Ασφαλισμένης Κατοικίας αδυναμίας λειτουργίας ή αχρήστευσης της κλειδαριάς.
Δείτε εδώ καθώς και εδώ το ακριβές πλαίσιο της ασφάλισης επείγουσας τεχνικής βοήθειας.
Ναι. Αλλά σε περιπτώσεις που το ακίνητο βρίσκεται σε πολύ απομακρυσμένες από αστικά και ημι-αστικά κέντρα, κατόπιν συνεννοήσεως με το τηλεφωνικό κέντρο της Europ Assistance, θα καλείτε τεχνικό από την περιοχή σας και η Europ Assistance θα καλύπτει το κόστος μέχρι 100€. Για αυτές τις ειδικές περιπτώσεις, θα ακολουθείτε τις σχετικές οδηγίες της Europ Assistance που θα σας δίνονται.
Το ποσό που περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης του τεχνικού, της εργασίας του και των υλικών, που θα χρησιμοποιηθούν για την επιδιόρθωση, ανέρχεται μέχρι το όριο των εκατό (100) Ευρώ ανά επίσκεψη.

Σε περίπτωση που η ζημία απαιτεί μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης, τότε ο τεχνικός θα πρέπει, είτε να πραγματοποιήσει όλες τις άμεσες επεμβάσεις που απαιτούνται ώστε να περιοριστεί ή αποκατασταθεί η βλάβη προσωρινά, είτε ο τεχνίτης να αποκαταστήσει πλήρως τη βλάβη και εσείς κατόπιν σύμφωνης γνώμης σας, να καλύψετε το επιπλέον κόστος.
Η Ασφαλιστική Κάλυψη αρχίζει 10 ημέρες μετά την ημερομηνία έναρξης εκπροσώπησης του Μετρητή της εγκατάστασης από τη ΔΕΗ Α.Ε. για τις περιπτώσεις νέων πελατών ή από την ημερομηνία ενεργοποίησης του προϊόντος για ενεργή παροχή που ήδη εκπροσωπείται από τη ΔΕΗ Α.Ε και παύει να ισχύει εάν λήξει ή λυθεί για οποιονδήποτε λόγο η Σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας του Πελάτη με τον Προμηθευτή.

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


Διαγωνιστική διαδικασία για την πώληση του 49% των μετοχών της ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε

Sustainability Linked Bond (SLB) 2021

Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2019

PERSONAL DATA -GR_side banner


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ