Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Αναβάθμιση εταιρικού ιστοτόπου ΔΕΗ με νέες υπηρεσίες

Αναβάθμιση εταιρικού ιστοτόπου ΔΕΗ με νέες υπηρεσίες


ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ A.E.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


H ΔΕΗ, στοχεύοντας στην καλύτερη διαδικτυακή εξυπηρέτηση των πελατών της, στην έγκαιρη ενημέρωσή τους και στη διευκόλυνση των συναλλαγών τους με την Επιχείρηση, προχώρησε στην αναβάθμιση του εταιρικού της Ιστοτόπου ( www.dei.gr  ).

Σε ένα φιλικότερο για το χρήστη περιβάλλον, η ΔΕΗ παρέχει τις εξής νέες υπηρεσίες:

  • Εξειδικευμένη πληροφόρηση ανά κατηγορία πελατών (οικιακοί, εμπορικοί, βιομηχανικοί κ.α. πελάτες ) με την ανάπτυξη "Πύλης Πελατών", καλύπτοντας οποιοδήποτε αίτημα ή απορία για το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών της.
  • Έντυπα αιτήσεων, δηλώσεων, συμβολαίων και κάθε άλλο έντυπο υλικό που χρειάζεται ο πελάτης για να υποβάλει οποιοδήποτε αίτημά του στις αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ. Έτσι, περιορίζονται οι επισκέψεις του στα καταστήματα της Επιχείρησης.
  • Ημερήσιο Δελτίο Προγραμματισμένων Διακοπών Ρεύματος για όλη την Ελλάδα. Μέσω μιας σύγχρονης εφαρμογής, ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ανατρέχει στην περιοχή που διαμένει ή δραστηριοποιείται και να ενημερώνεται εάν τις επόμενες ημέρες έχει προγραμματισθεί διακοπή ρεύματος (λόγω τεχνικών εργασιών αναβάθμισης, συντήρησης επέκτασης κ.α., των δικτύων). Οι προγραμματισμένες διακοπές καταχωρούνται τουλάχιστον 48 ώρες πριν από την πραγματοποίησή τους. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα σε κάθε πελάτη της ΔΕΗ να οργανώνει καλύτερα τις εργασίες του και να ελαχιστοποιεί την όχλησή του από κάποια προγραμματισμένη διακοπή.
  • Πληροφόρηση για άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Μέσω ενός ηχητικού μηνύματος διάρκειας περίπου 9 λεπτών, συνάνθρωποί μας, που έχουν σοβαρά προβλήματα όρασης, μπορούν να ενημερώνονται για:
    - τις δυνατότητες εξυπηρέτησής τους από τη ΔΕΗ,
    - τους τρόπους εξόφλησης των λογαριασμών τους ή
    - να έχουν άμεση επικοινωνία με τους ανθρώπους της ΔΕΗ.

Επιπλέον, μελετάται η περαιτέρω ανάπτυξη νέων εφαρμογών εξυπηρέτησης ΑΜΕΑ.

  • Η ΔΕΗ, προσβλέποντας στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, πολύ σύντομα θα παρέχει, σε πρώτη φάση πιλοτικά, - στους Νομούς Μαγνησίας και Λέσβου - τη δυνατότητα ηλεκτρονικής καταχώρησης των ενδείξεων του μετρητή από τους ίδιους τους πελάτες. Έτσι, όλοι οι λογαριασμοί θα είναι ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ και δεν θα εκδίδονται πλέον λογαριασμοί ΕΝΑΝΤΙ, για όσους το επιθυμούν.

Η αναβάθμιση του εταιρικού ιστοτόπου αποτελεί ένα ακόμη βήμα μέχρι την πλήρη on line εξυπηρέτηση των πελατών.

Με τον τρόπο αυτό η ΔΕΗ ενισχύει τον πελατοκεντρικό της προσανατολισμό, παρέχοντας σταδιακά τη δυνατότητα στους πελάτες της να έχουν μεγαλύτερη ηλεκτρονική πρόσβαση στις υπηρεσίες της Εταιρείας και καλλίτερη ενημέρωση για τις δραστηριότητές της.


Αθήνα, 3 Ιουνίου 2009                                                                           ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone


ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Βιώσιμης Ανάπτυξης 2018

E-bill & E-pay


Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ


X

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στον ιστότοπο dei.gr .

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.