Default Background Image
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Διόρθωση προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό

Διόρθωση προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό

Αν ο λογαριασμός ρεύματος εκδίδεται στο όνομά σας, και έχει διαφοροποιηθεί ή χρειάζεται διόρθωση κάποιο από τα προσωπικά σας στοιχεία (π.χ. αλλαγή Αριθμού Δελτίου Ταυτότητας, λάθος ΑΦΜ, αναγραμματισμός στο όνομα σας) μπορείτε να καταθέσετε σχετική αίτηση σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας ή να εξυπηρετηθείτε ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την παρακάτω αίτηση διόρθωσης προσωπικών στοιχείων.

Η Αλλαγή Ονόματος στο λογαριασμό δεν εντάσσεται στις περιπτώσεις διόρθωσης προσωπικών στοιχείων του λογαριασμού, καθώς απαιτείται η φυσική παρουσία του ενδιαφερόμενου σε κάποιο από τα Καταστήματά μας για την υπογραφή νέου συμβολαίου Προμήθειας Ρεύματος στο όνομά του (δείτε Αλλαγή Ονόματος στο λογαριασμό).

Η δυνατότητα αλλαγής διεύθυνσης αποστολής ηλεκτρονικά προσφέρεται μόνο σε Φυσικά Πρόσωπα. Για Νομικά Πρόσωπα παρακαλούμε να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα Καταστήματά μας.

*ΚΩΔΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ: (τι είναι;)
 
*ΤΗΛΕΦΩΝΟ :
*email:
 
Για την υλοποίηση του αιτήματος σας θα πρέπει να μας επισυνάψετε αντίγραφα των δυο όψεων της αστυνομικής σας ταυτότητας και του αποδεικτικού του ΑΦΜ σας. Το συνολικό μέγεθος των αρχείων δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 7MB.
*Aστυνομική ταυτότητα:
 
*Aποδεικτικό ΑΦΜ:
 
*Έπίθετο:
Υφιστάμενα στοιχεία Νέα στοιχεία
*Όνομα:
Υφιστάμενα στοιχεία Νέα στοιχεία
*Πατρώνυμο:
Υφιστάμενα στοιχεία Νέα στοιχεία
*Α.Φ.Μ.:
Υφιστάμενα στοιχεία Νέα στοιχεία
*Αριθμός Δελτίου Ταυτότητας:
Υφιστάμενα στοιχεία Νέα στοιχεία

*Υποχρεωτικά πεδία ()

Εφόσον επιβεβαιώσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία (ΑΦΜ και ΑΔΤ) με τα στοιχεία που διαθέτουμε στο μηχανογραφικό μας σύστημα, θα προβούμε στην αλλαγή των στοιχείων του λογαριασμού σας.

Θα ενημερωθείτε σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής σας τηλεφωνικά ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης που έχετε δηλώσει.

  


ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας email phone





Κατεβάστε την εφαρμογή της ΔΕΗ