Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 20/01/2018, λόγω προγραμματισμένων εργασιών αναβάθμισης, η υπηρεσία ebill δε θα είναι προσωρινά διαθέσιμη.

We inform you that the ebill service will not be available on Saturday 20/01/2018 due to maintenance.
Κάτι άλλαξε στο e-bill…

Η υπηρεσία e-bill έχει αναβαθμιστεί από τις 16.06.2017, έτσι ώστε οι νέοι χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση, με ασφάλεια, στους λογαριασμούς ρεύματος όλων των ακινήτων που οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά τους. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για λήψη μόνον ηλεκτρονικού λογαριασμού ή και μηνιαίου λογαριασμού, αντί διμηνιαίου, σε όσους το επιθυμούν.

Οι χρήστες που έχουν εγγραφεί πριν τις 16.06.2017, θα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους προκειμένου να επωφεληθούν από την αναβαθμισμένη υπηρεσία.

Κατά την ανανέωση εγγραφής, θα χρειαστεί να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία: Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και Αριθμό Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας (ΑΔΤ) ή Διαβατηρίου.

Εάν τα παραπάνω στοιχεία είναι ίδια με αυτά που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό σύστημα της ΔΕΗ για το συγκεκριμένο Κωδικό Εταίρου, τότε η ανανέωση της εγγραφής ολοκληρώνεται άμεσα.

Στην περίπτωση που τα στοιχεία που δηλώθηκαν κατά την εγγραφή δεν επιβεβαιωθούν ή δεν υπάρχουν καταχωρημένα στη ΔΕΗ, ο χρήστης θα πρέπει να αποστείλει αποδεικτικό ΑΦΜ (οποιοδήποτε έγγραφο του TAXIS) και φωτοαντίγραφο της Ταυτότητας.

Η διαδικασία μπορεί να γίνει: α) ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΗ, β) τηλεφωνικά, μέσω του 11770 ή γ) σε οποιοδήποτε Κατάστημα της ΔΕΗ.

Μετά την ανανέωση εγγραφής, θα εμφανιστούν αυτόματα όλα τα ακίνητα των οποίων οι λογαριασμοί ρεύματος εκδίδονται στο συγκεκριμένο όνομα, εφόσον υπάρχουν στο μηχανογραφικό σύστημα της ΔΕΗ καταχωρημένα τα προσωπικά στοιχεία. Διαφορετικά θα πρέπει να επαναληφθεί η παραπάνω διαδικασία για κάθε ακίνητο.

Για λογαριασμούς ρεύματος που εκδίδονται σε διαφορετικό όνομα, θα πρέπει να γίνει άλλη εγγραφή στην υπηρεσία e-bill.